Win's Blog

Saturday 3 February 2007

占卜

當 Win 希望我响呢度寫 post,我又唔識打中文,呢篇 post 都係我講 Win 打。其實我都唔知寫咩好,不如寫一寫我對占卜嘅睇法。

雖然我對 Astrology (占星學) 同 Aura-Soma (靈性彩油) 嘅研究甚為熱衷,但係我會視之為一種,可以幫助了解自己嘅工具,而唔係坊間吹噓為,能夠預知過去未來嘅鬼秘怪談。其實呢類由遠古留存至今嘅學說,能夠經得起時間嘅考驗,必定有其一套根據,而整個大自然界 (包括人性),都有着一套運行定律。

成日都有人問我:「我同佢夾唔夾?」,如果齋睇我同 Win 嘅 birthchart (星宮命盤),係極度唔夾嘅一對情侶,其實呢個世界上係無 perfect match,關鍵係雙方需要點樣去夾。

正所謂:「知己知彼,百戰百勝」,如果你能夠了解自己,了解對方,兩個人就可以搵倒一個,雙方都可以接受嘅方式,相知、相愛、相處。從而家起,嘗試去了解真正嘅自己,你會有意想不到嘅領會。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home