Win's Blog

Wednesday 17 January 2007

伴侶關係

couple relationship轉載自一月十七日《都市日報》

搵倒一個自己鍾意對方、對方又鍾意自己嘅人,跟住就會「柄」埋,享受二人世界,但係耐咗又覺得,對住一個人好悶,甚至產生厭惡,到最後分手收場,呢篇剪報正正係講緊呢種情況。

成日都有人問我哋點解可以咁耐,對於我哋兩個嚟講,剪報入面嘅提議,就係我哋成日都做架囉,可能有人會覺得,一齊咁耐仲講呢啲嘢好痺,但係如果你諗番初相識嗰時,再痺啲你都講得出、做得出,咁點解一齊耐咗就唔得呢?

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Win,

u work more efficient than me ar, actually, i already cut that piece of info from Economic Times and want to put it in blur-f to share with sisters, but b4 i find out how to do that, u already finished it.


Kim

12:33 am GMT+8  
Anonymous Anonymous said...

win

我都贊成兩個人一齊除左愛外...仲要其他野support....但我同我partner真係好似差左少少咁....睇完你篇blog...我要努力了

1:12 am GMT+8  
Blogger Win said...

Kim,

I have to look after my blog mah. Its a good article to share with the readers.

11:49 pm GMT+8  
Blogger Win said...

Colas,

謝謝你的留言,我倆會幫你哋打氣,加油呀!

11:58 pm GMT+8  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home