Win's Blog

Sunday 14 January 2007

生日派對

成個禮拜無寫 blog,因為我要籌備我 partner 嘅生日派對呀!

先嚟嘅係乳豬全體晚飯,我 partner 恨咗好耐,要湊夠人先有得食嘛,卒之超額完成,一間房兩圍,然後就梗係直落啦。

尋晚除咗一啲識咗好耐嘅 friend 之外,我仲邀請咗啲過往呢年所識又啱傾嘅 les friend,雖然有啲人要番工嚟唔倒,但係我哋有三十一個人,可以包倒個場自己玩。除咗例牌嘅唱 K 同煙酒之外,我仲帶咗啲遊戲去,考考佢哋嘅智慧同體力。

我 partner 就肥「女」啦,收到好多禮物,仲有一個 friend 特登整咗個 blue berry cheese cake 嚟呀,而我呢啲唔識整,咪唯有買囉,一個非常之有身材嘅蛋糕。Click 去睇相 Birthday

話時話,寫咗咁耐 blog,我好似未正式介紹過我 partner 添,不過如果睇過之前篇訪問,都會知道佢叫 Zel,等我試吓邀請佢寫番篇 post,同大家見吓面先。

雖然我哋大部份 friend 都已經有 partner,仲有啲平時絕少出嚟,但係見倒有啲第一次識都咁啱傾,直頭有「一見如故」feel,我哋兩個就最開心。希望繼續搞不同類型嘅活動,大家可以識多啲朋友,有開心嘢可以分享吓,有唔開心嘢大家又可以互相扶持吓,呢個圈已經咁難,我哋要團結啲呀!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home