Win's Blog

Monday 1 January 2007

合皮紐耳

Happy New Year! All the Best in 2007!

我哋 31 號晚同班 straight friend 去直場 count down,估唔到一樣有姊妹在場,仲走嚟兜搭我 partner 添,佢見我 partner 飲到 wing wing 地,又襯我睇唔倒,佢竟然咀我 partner 呀,蝕晒呀,唉!

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你應該立即咀反佢
咁咪打過和囉...
哈哈

1973

2:11 pm GMT+8  
Blogger Win said...

咁又唔得~~
如果我主動去咀人,咁我咪對我 partner 不忠?
應該叫佢咀埋我,咁就無蝕喇!
哈哈!

8:28 pm GMT+8  
Anonymous Anonymous said...

如果我係你, 我就嬲死!!打爆佢個頭都似呀..講真架!!

10:58 pm GMT+8  
Blogger Win said...

最衰我之後先知啦,下次叫埋你一齊嚟 dup 佢!哈哈!

5:49 pm GMT+8  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home