Win's Blog

Saturday 27 January 2007

World Carnival

今日我哋兩個去咗嘉年華,Zel 唔太鍾意玩機動遊戲,最緊要係玩啲攤位遊戲,唔係因為佢鍾意玩,佢只係鍾意啲公仔唧,佢最鍾意嘅係亞 Pooh,好彩我都無令佢失望,一入場就先掟咗隻細 Pooh 番嚟,等佢可以全日攬住亞 Pooh 影相。睇相 World Carnival

不過講番轉頭,好彩我淨係掟倒隻細 Pooh 咋,如果俾我掟隻大 Pooh,全日攬住亞 Pooh 嘅肯定係我囉,唔係攬、係托!

雖然我哋唔係好玩機動遊戲,但係我哋都會企响度睇人玩,當個機動遊戲玩完,所有人仲坐响位度等離開嘅時候,我哋發覺佢哋都會有同一個反應,傻笑?好驚?想嘔?通通都唔係,佢哋第一時間就係整番靚個頭,香港人果然好注重形象,適應力又強!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home