Win's Blog

Monday 27 November 2006

單日升幅


唔好以為我講個市,我係講緊我個 blog 嘅 visit 人數咋。

平時嚟開呢度嘅姊妹,都知道我比較懶,成日都係 back date 番啲 post,尤其係 weekend 啦,咁人哋要出街嘛!

我今日睇見個 meter,我以為自己眼花,就响過咗呢個 weekend,單單兩日就有 100 個姊妹嚟過!似乎我要勤力啲先得。

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

係呀...淨係我今日都來了3次,偶然在blur-f發現了你的日記,我也愛揸車,很羨慕你多姿多彩的生活。

4:08 pm GMT+8  
Blogger Win said...

非常感謝你的支持!

我只係酒肉朋友多嗻,就好似尋晚咁,我哋同另一 pair 好友,一齊揸車落石澳,對住個海灘飲嘢傾偈,非常寫意。

如果有興趣,大家可以約埋一齊出車,add 我 MSN 傾吓:

hk.win@hotmail.com

11:39 pm GMT+8  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:32 am GMT+8  
Blogger Win said...

This comment has been removed by the author.

9:47 pm GMT+8  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home