Win's Blog

Sunday 26 November 2006

長洲 BBQ


尋日我哋一行三十人,浩浩蕩蕩出發去長洲,識咗好多新朋友,又見番啲舊朋友。有人話唔認得我 partner,佢只不過係電咗個頭,同帶咗副 con 嗻,竟然以為我換咗畫,唔係咁睇我呀嘛,哈哈。

由碼頭行去目的地,環境非常正,一望無際,响香港真係越來越罕有喇。食物方面當然係正啦,有大蝦、羊扒、牛扒、黑琢肉、豬頸肉,平時食開嘅腸呀、丸呀、粟米、蕃薯之類,亦都齊備,有相睇 BBQ

一論狂風掃落葉,大家飲飽食醉,响度吹水之際,有人提起餘興節目係唱 K,咁我就梗係舉腳贊成啦。嗶!點知大家非常高效,即刻拎袋走人,坐快船番香港,再飛的嚟銅鑼灣 CEO。至於其他唔唱 K 嘅,就留响嗰度繼續飲吓、食吓、傾吓偈。

由下晝四點碼頭集合,玩到零晨四點離開 CEO,又玩足十二個鐘添。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home