Win's Blog

Tuesday 22 August 2006

繼續經營

見到網友留俾我哋嘅留言,話剛剛想同女友分開,因為見到呢個 post 而會鼓起勇氣~面對問題。。。

好開心呀,我初初只係學人寫吓文章嚟慶祝十六周年,放响 blog 度氹吓佢,整整吓覺得寫 blog 都幾好玩呀,佢又會得閒上嚟睇吓喎。

希望我哋嘅故事真係可以話俾呢個圈嘅姊妹知道,天長地久嘅愛情係有可能嘅,我相信十六年或更長嘅關係大有姊妹在,可能係我哋未遇倒嗻。

因為打字太慢,update 得比較慢,不過我會繼續架,希望大家繼續支持啦!

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好羨慕你地呀
我都明白你地可以有而家既生活
係要經過好多好多

而我而家面對緊既係同屋企人come out既關口
好想好想俾佢地知
雖然佢地知道左 就算佢地係接受既
都唔會令條路好行左
不過我都想有人支持下ma
不過如果佢地唔支持又真係會想死.........(比喻黎既)


死la.....我唔記得 我點解會搵到黎你呢個blog添........

cutter

11:08 am GMT+8  
Blogger Win said...

同家人 come out,的確係必要而又難踏出嘅一步,但係其實好多父母都好聰明,尤其係媽媽,女性多數都天生有直覺力,佢哋大都會抱住「寧俾人知,莫俾人見」嘅心態,你唔主動承認,佢哋就當自己估錯。

你需要搵一個適合嘅時機,under 一個平和嘅環境,坦白講佢哋知,誠意係最關鍵,我相信只要你坦誠相向,佢哋係會明白嘅,話到尾你都係佢哋個女嘛。

衷心祝福你!

1:15 pm GMT+8  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home